Termék garancia

10 év garancia a fürdőkádra
Minden M-Acryl fürdőkádra 10 év garanciát biztosítunk.
Az akrilkádak tükörsima, magasfényű és antibakteriális felülete hosszú évekig szemkápráztatóan fehér marad.
A speciális felületkezelésük miatt nemcsak a tisztításuk egyszerű, de a tartósságuk is kiemelkedő.
Garancia, jótállás érvényesítése
Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban,
garanciális jogok érvényesíthetők.
GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE
2+1év garancia a masszázsrendszerre
Minden masszázsrendszerre 2 év garanciát biztosítunk, és ezt a garancia időt
még 1 évvel meghosszabbíthatja, amennyiben a masszázsrendszer beüzemelését szakszervizünkre bízza.

2+1év garancia a kádparavánra
Minden kádparavánra 2 év garanciát biztosítunk, és ezt a garancia időt
még 1 évvel meghosszabbíthatja, amennyiben a kádparaván beszerelését szakszervizünkre bízza.
2 év garancia a kiegészítőkre
2 év garanciát biztosítunk az alábbi kiegészítőkre:
Előlapokra, Színterápiákra, Lefolyókra, Zuhanycsőre és Zuhanyfejre, Kapaszkodókra Fejpárnákra

5 év garancia a csaptelep alkatrészekre
2 év garanciát biztosítunk a kádperemre szerelhető csaptelepek kerámiabetétjeire, záró szelepeire, krómozásra.
Garancia, jótállás érvényesítése
Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, a szavatossági, GARANCIÁLIS jogok érvényesíthetők az alábbi űrlap kitöltésével vagy keresse szervizünket a központi telefonszámon, e-mail-en.

+36 76 441 170
munkanapokon 8:00 - 12:00 óráig
FIGYELEM!
Kérjük valamennyi mező pontos kitöltését!
Garanciális hibabejelentést, csak kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy vagy számla mellékelésével fogadunk el!
Garancia érvényesítés feltételei
A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:
1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy.
2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.
Szakszerűtlen beszerelés következménye
Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.
Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A reklamáló ügyfél aláírásával elfogadja ezen feltételeket.