Termék garancia

Termék garancia



10-15 év garancia a
fürdőkádra

Minden M-Acryl egyenes kádra, sarokkádra, aszimmetrikus kádra valamint különleges kádra 10 év,
a szabadon álló kádakra 15 év garanciát biztosítunk.
Az akrilkádak tükörsima, magasfényű és antibakteriális felülete hosszú évekig szemkápráztatóan fehér marad.
A speciális felületkezelésük miatt nemcsak a tisztításuk egyszerű, de a tartósságuk is kiemelkedő.


Garancia, jótállás érvényesítése

Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban,
garanciális jogok érvényesíthetők.

GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE 







2-3 év garancia a masszázstermékre

Minden masszázstermékre 2-3 év garanciát biztosítunk.
Bízza a Méta Hungary Kft. szakembereire a beüzemelést.
Tudjuk, hogy a tökéletes és zavartalan működéshez milyen beszerelési szolgáltatás szükséges,
és ezt csak akkor tudjuk biztosítani, ha a beüzemelést mi végezzük. 

KÉREM A BEÜZEMELÉST




2-3 év garancia a
kádparavánra

A kádparavánokra 2-3 év garanciát biztosítunk értékhatártól függően.
250.000 Ft alatt: 2 év
250.000 Ft felett: 3 év
Bízza ránk a kádparaván beszerelését!

KÉREM A BESZERELÉST



2 év garancia a kiegészítőkre

2 év garanciát biztosítunk az alábbi kiegészítőkre:
Előlapokra, Színterápiákra, Lefolyókra, Zuhanycsőre és Zuhanyfejre, Kapaszkodókra Fejpárnákra



5 év garancia a csaptelep alkatrészekre

5 év garanciát biztosítunk a kádperemre szerelhető csaptelepek kerámiabetétjeire, záró szelepeire, krómozásra.

Garancia, jótállás érvényesítése



Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, a szavatossági, GARANCIÁLIS jogok érvényesíthetők az alábbi űrlap kitöltésével vagy keresse szervizünket a központi telefonszámon, e-mail-en.

szerviz@metahungary.hu

Levelére 2 munkanapon belül válaszolunk.

+36 76 441 170

munkanapokon 8:00 - 16:00 óráig



Garancia érvényesítés feltételei

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy.

2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.

3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.

Szakszerűtlen beszerelés következménye

Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.

Az indokolatlan kiszállás díja bruttó 17.900 Ft kiszállási díj + 17.900 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.
A reklamáló ügyfél aláírásával elfogadja ezen feltételeket.