Értékesítési pontok Letöltések Bemutató terem

Termék garancia



10 év garancia a
fürdőkádra

Minden M-acryl fürdőkádra 10 év garanciát biztosítunk.
Az akrilkádak tükörsima, magasfényű és antibakteriális felülete hosszú évekig szemkápráztatóan fehér marad.
A speciális felületkezelésük miatt nemcsak a tisztításuk egyszerű, de a tartósságuk is kiemelkedő.


Garancia, jótállás érvényesítése

Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban,
garanciális jogok érvényesíthetők.

GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE 








2+1év garancia a masszázsrendszerre

Minden masszázsrendszerre 2 év garanciát biztosítunk, és ezt a garancia időt
még 1 évvel meghosszabbíthatja, amennyiben a masszázsrendszer beüzemelését szakszervizünkre bízza.

KÉREM A BEÜZEMELÉST



2+1év garancia a
kádparavánra

Minden kádparavánra 2 év garanciát biztosítunk, és ezt a garancia időt
még 1 évvel meghosszabbíthatja, amennyiben a kádparaván beszerelését szakszervizünkre bízza.

KÉREM A BESZERELÉST



2 év garancia a kiegészítőkre

2 év garanciát biztosítunk az alábbi kiegészítőkre:
Előlapokra, Színterápiákra, Lefolyókra, Zuhanycsőre és Zuhanyfejre, Kapaszkodókra Fejpárnákra



5 év garancia a csaptelep alkatrészekre

2 év garanciát biztosítunk a kádperemre szerelhető csaptelepek kerámiabetétjeire, záró szelepeire, krómozásra.



Garancia, jótállás érvényesítése



Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, a szavatossági, GARANCIÁLIS jogok érvényesíthetők az alábbi űrlap kitöltésével vagy keresse szervizünket a központi telefonszámon, e-mail-en.

szerviz@metahungary.hu

Levelére 2 munkanapon belül válaszolunk.

+36 76 441 170

munkanapokon 8:00 - 12:00 óráig

FIGYELEM!

Kérjük valamennyi mező pontos kitöltését!
Garanciális hibabejelentést, csak kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy vagy számla mellékelésével fogadunk el!

Az adatokat a következő módon kell megadni: név-típus-méret-gyártási szám/cikkszám pl.: Hidromasszázs kád esetén: M-Acryl Royal 180x110 Elegant rendszer 7235 gyártási szám

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező


ÜZENET KÜLDÉSE

Munkatársaink 2 munkanapon belül felveszik
önnel a kapcsolatot.



Garancia érvényesítés feltételei

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy.

2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.

3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.

Szakszerűtlen beszerelés következménye

Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.

Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A reklamáló ügyfél aláírásával elfogadja ezen feltételeket.