Garancia

Garancia

Garancia2024-08-29T11:09:13+00:00

A Prestige kádak kimagasló minőségükkel a tartósság és megbízhatóság élményét kínálják.
Ezért 15 év garanciát biztosítunk, hogy Ön teljes nyugalommal és hosszú éveken át élvezhesse új kádját.

A Prestige kádak kimagasló minőségükkel a tartósság és megbízhatóság élményét kínálják.
Ezért 15 év garanciát biztosítunk, hogy Ön teljes nyugalommal és hosszú éveken át élvezhesse új kádját.

Garancia, jótállás érvényesítése

Garancia, jótállás érvényesítése

A jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik,
a szavatossági, garanciális jogok érvényesíthetők az alábbi elérhetőségek egyikén.

A jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik,
a szavatossági, garanciális jogok érvényesíthetők az alábbi elérhetőségek egyikén.

Elérhetőség:

szerviz@metahungary.hu
+36 76 998 479

Nyitvatartás:

munkanapokon
8:00 – 16:00 óráig

2 év garancia a kiegészítőkre

2 év garancia a kiegészítőkre

2 év garanciát biztosítunk az alábbi kiegészítőkre:
Előlapokra, Színterápiákra, Lefolyókra, Zuhanycsőre és Zuhanyfejre, Kapaszkodókra Fejpárnákra

2 év garanciát biztosítunk az alábbi kiegészítőkre:
Előlapokra, Színterápiákra, Lefolyókra, Zuhanycsőre és Zuhanyfejre, Kapaszkodókra Fejpárnákra

5 év garancia a csaptelepekre

5 év garancia a csaptelepekre

5 év garanciát biztosítunk a kádperemre szerelhető csaptelepek kerámiabetétjeire, záró szelepeire, krómozásra.

5 év garanciát biztosítunk a kádperemre szerelhető csaptelepek kerámiabetétjeire, záró szelepeire, krómozásra.

Garanciális ügyintézés

Kérjük valamennyi mező pontos kitöltését!

Garanciális hibabejelentést, csak kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy vagy számla mellékelésével fogadunk el!

Garanciális ügyintézés

Kérjük valamennyi mező pontos kitöltését!

Garanciális hibabejelentést, csak kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy vagy számla mellékelésével fogadunk el!

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők: 1. Helyesen kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy. 2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás eredményeként keletkezett. 3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők: 1. Helyesen kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy. 2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás eredményeként keletkezett. 3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.

Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.

Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.

Go to Top